Facebook Pixel image Kwarts / Quartz | Board Game BOARD Boards

BOARD >Boards > Kwarts

Icons of mtg
Quartz image
setminmtgo
-€ 2.350.0 tix
NameKwarts Edit card
DefaultQuartz
TypeMandala
DescriptionAnoes behoren tot de moedigste, meest vastberaden en hardst werkende wezens die je kunt vinden. Vooral wanneer ze op zoek zijn naar kristallen in een pas ontdekte mijn... In Quartz maak je deel uit van een groep dwergen die zojuist een nieuwe mijn heSee more
SetVooraan #1
WallpaperQuartz Crop image Wallpaperdownload
ImageQuartz Full hd imagedownload
⚠️

Tierlist

No Rank

Grade it yourself

Meta types

Edit card

Legality between formats

Edit card

About Kwarts

Kwarts, Mandala, designed by None first released in Jul, 2020 in the set In front. It's currently being selled by the minimum price of € 2.35.

Het spijt me, ik kon de verstrekte tekst niet volledig begrijpen, omdat deze lijkt te zijn afgesneden. Echter, gebaseerd op wat ik begrijp, is Quartz een Mandala-bordspelkaart waarbij spelers de rol aannemen van dwergen die een nieuw ontdekte mijn verkennen om waardevolle kristallen te extraheren. Spelers moeten het nemen van risico's en strategische besluitvorming in evenwicht brengen om hun rivalen te verslaan en de enige eigenaar van de mijn te worden. Het hoge tempo en de spanning van de game zorgen voor een boeiende ervaring waarin spelers strijden om de beste kristallen terwijl ze hun tegenstanders in de gaten houden, waardoor het een spannende en interactieve gameplay-ervaring wordt.

Where to buy

Seller imageEbay.com

Visit store
Seller imagePrinting proxies

$ 0.75 Visit store

*This site contains affiliate links for which we may be compensated

Group by

Price alert ?

Alert me when price gets to

Price trend history

loading
Profile imageSign in and join the conversation